De eerste keer moet je de toepassing downloaden. De volgende keer start je de toepassing op via de snelkoppeling op je bureaublad.
Foutmeldingen tijdens de installatie van de software zijn waarschijnlijk te wijten aan ofwel een gebrek aan rechten om software te installeren of aan virusscanners die de software onterecht markeren als gevaarlijk. Er zijn gekende problemen met de virusscanners van Avast. Vraag de systeembeheerder om de DIP-toepassing toe te voegen aan de lijst van veilige toepassingen. Zorg ervoor dat je installatierechten hebt.
Als je tijdens het werken met de toepassing bovenstaande foutmelding te zien krijgt wil dit zeggen dat de internetverbinding even niet beschikbaar is.
Probeer de handeling opnieuw uit te voeren. Als de foutmelding opnieuw verschijnt controleer je best je internetverbinding.
Klik op de link “paswoord vergeten” in het inlogscherm. Vul je e-mail adres in. Je krijgt nu een mail met instructies om je paswoord opnieuw in te stellen. Klik op de link in deze mail; geef je nieuw paswoord tweemaal in en klik op “reset paswoord”. Je kan nu inloggen met je nieuwe paswoord. Probeer de handeling opnieuw uit te voeren. Als de foutmelding opnieuw verschijnt controleer je best je internetverbinding.
© 2021 Certeso
Alle rechten voorbehouden
info@certeso.com
+32 11 20 10 51
Disclaimer en privacy
BTW: BE0463 433 039